Dla większości z tych firm, Philips wytwarzał świetlówki SL do końca, czyli do 2000 roku, tak długo, jak je produkował. Dla niektórych, jak np. dla Mazdy, wytwarzał je nadal już po zastosowaniu elektroniki w środku, z resztą nadal, do tej pory można spotkać elektroniczne świetlówki kompaktowe Mazda SL-E, robione przez Philipsa.
Po zakończeniu produkcji SL przez Philipsa, produkcję dla siebie kontynuowała jeszcze Narva, wytwarzając świetlówki SL w niezmienionej zupełnie formie aż do 2007 roku. Jedynie, że modele wytworzone po 2000 roku mają plastikowe klosze, jak Tungsram, a nie szklane, jak Philips.
Oto świetlówki kompaktowe wytwarzane pod marką Osram:




















Modele wytwarzane pod marką Splendor. Byla to marka przynależna Philipsowi, dla której wytwarzał też inne świetlówki.


Sylvania Cheetah. Dla tej marki, w latach 80-tych Philips wytwarzał też niektóre serie świetlówek kompaktowych niezintegrowanych.



Radium NLS.



Mazda FEE. Modele kuliste dla Mazdy składane były w austriackim zakładzie Tungsrama, natomiast podłużne pryzmatyczne i mleczne, w fabrykach Philipsa.


Leuci Sirio/N. Produkowane w wersji pryzmatycznej i kulistej. Do tej pory modele Sirio są produkowane, ale w Chinach, z elektroniką. Zachowały jednak przedział mocy ten sam, jaki miały za czasów produkcji przez Philipsa. Poniżej pokazane jest pudełko ze świetlówki z lat 80-tych, a obok egzemplarz Leuci z sierpnia 1998 roku (już w nowej formie konstrukcyjnej), w dodatku w wersji dziennej



Narva jako jedyna przejęła dalszą produkcję świetlówek SL po Philipsie. Wytwarzane były wciąż z dławikiem magnetycznym, w niezmienionej konstrukcji wewnętrznej, jak za czasów Philipsa, od 1998 roku. W ten sposób wytwarzano je jeszcze do 2007 roku.


