Strona 12 z 19

Re: Oświetlenie przejazdów kolejowych

PostNapisane: 6 maja 2013, 16:26
przez Whites86
neon44 napisał(a):Widzę, że czasy oświetlenia przejazdów łyżkami odeszły w zapomnienie

to już nie to samo :roll: :(

Re: Oświetlenie przejazdów kolejowych

PostNapisane: 9 maja 2013, 00:50
przez Witeku
Coś dla sympatyków starych rozwiązań :)

Przejazd nieczynny od bodaj lat 70., ale tego samego - o dziwo - nie można powiedzieć o oświetleniu :)

Obrazek

Re: Oświetlenie przejazdów kolejowych

PostNapisane: 2 czerwca 2013, 14:31
przez famabud
Przejazdy w lubelskich Zemborzycach

Z dedykacją dla Neona i Misiumaca ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ul. Pszczela
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ul. Nizinna
Obrazek

A to ul. Pasieczna i modernizacja
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Oświetlenie przejazdów kolejowych

PostNapisane: 2 czerwca 2013, 16:28
przez JeD
Tylko mogli by oprawy dać inne, na te nowe betoniaki, baja że wymieniają ten szmelc SL-100 :D

Re: Oświetlenie przejazdów kolejowych

PostNapisane: 2 czerwca 2013, 19:23
przez Kwazor
CZy te Es-system 2 lampowe były robione specjalnie dla PKP ?
Jak rozumiem 2 lampy = mniejsze ryzyko nie zobaczenia przez maszyniste "przeszkody zywej czy martej ;) ) na przejeździe...
Mogli Twin arc-a zastosować... i zamiast podwójnego osprzętu byłby jeden...

Re: Oświetlenie przejazdów kolejowych

PostNapisane: 2 czerwca 2013, 19:26
przez famabud
CZy te Es-system 2 lampowe były robione specjalnie dla PKP ?

Zarówno SL100 jest w wersji dla PKP (niebieski korpus, jedna lub dwie lampy [świeci się zawsze jedna]), jak i Boyen jest w wersji na dwie lampy. ;)

Re: Oświetlenie przejazdów kolejowych

PostNapisane: 2 czerwca 2013, 19:30
przez trojmiejski
Osobiście nie miałem szczęścia spotkać dwulampowego Boyena, tylko SHZ 43, SHZ 100 i SL-100. Jednakże więcej opraw z takim rozwiązaniem chyba nie ma.

Re: Oświetlenie przejazdów kolejowych

PostNapisane: 2 czerwca 2013, 22:22
przez Witeku
Kwazor napisał(a):Jak rozumiem 2 lampy = mniejsze ryzyko nie zobaczenia przez maszyniste "przeszkody zywej czy martej ;) ) na przejeździe...
Raczej odwrotnie, biorąc pod uwagę drogę hamowania pociągu, nie ma szans, by maszynista wyhamował przed przeszkodą.

Re: Oświetlenie przejazdów kolejowych

PostNapisane: 3 czerwca 2013, 04:52
przez PKPENK
Jak w porcie centralnym w Szczecinie zakładaliśmy Boyeny to sodówki były dwu jarznikowe GE

Re: Oświetlenie przejazdów kolejowych

PostNapisane: 3 czerwca 2013, 06:09
przez MRP200
W oprawach typu SHZ czy SL-100 w wersji dwulampowej świeci się zawsze tylko jedna lampa. Druga stanowi źródło zapasowe.