toomm40 napisał(a):no aż tak źle chyba nie będzie, przecież ów blaszak miałby być tylko jako dworzec tymczasowy
toomm40 napisał(a):no ale z tego co piszą w gazecie wynika, że ma być budowany nowy dworzec , tyle że parterowy , natomiast wiadomo,że na czas budowy ustawią blaszaka. tak jak to miało lub jeszcze ma miejsce w Bydgoszczy, obecnie w Gliwicach , Szczecinie i innych miastach
przecież to niemożliwe, żeby miasto koczowało na blaszaku
Pogrzebałem po dokumentacji i wygląda na to że nowy pawilonik będzie zajmował prawą część obecnego budynku. WC będzie gdzie teraz, otoczone pomieszczeniami technicznymi, a pośrodku będzie tylko zadaszony korytarz, po którym będzie hulał wiatr.
Poczekalnia to de facto miejsce na ustawienie kolejki do kasy i nic więcej (33 mkw), może jedną ławkę uda się wcisnąć pod którąś ścianę. Miejsca na sklepik definitywnie nie ma. No, chyba, że kiedyś się wydzieli z kasy (15 mkw).
Tego bym się nie spodziewał - już nie te czasy. Poza tym mają już podpisaną umowę z wykonawcą (szkoda tylko, że projektu dokładnego i wizualizacji nie udostępnili!).Beton napisał(a):Takich przypadków w kraju jest mnóstwo. A co do Puławskiego, kto wie, czy w pewnym momencie nie zabraknie im pieniędzy na wybudowanie kolejnego dworca i kontener zostanie.
Beton napisał(a):Witeku napisał(a):takie same zegary są w warszawskim metrze - tle że firmy Time-Net Łódź i pomarańczowymi diodami
Masz może jakieś zdjęcie?![]()
Witeku napisał(a):Beton napisał(a):Witeku napisał(a):takie same zegary są w warszawskim metrze - tle że firmy Time-Net Łódź i pomarańczowymi diodami
Masz może jakieś zdjęcie?![]()
Beton napisał(a):
Dzięki. Identyczny model, tylko logo tak byle jak naklejone. Ciekawe, czy są jeszcze produkowane. Przez ten układ diod są ciekawsze od typowych zegarów, no i sposób wyświetlania cyfer nietypowy
.
Powrót do Oświetlenie obiektów infrastruktury kolejowej
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości