W Bydgoszczy z modernizacją dalsze postępy, gotowe są już perony 1, 2, 3, 3a, 4 i 4a, peron 5 jest rozkopany i dopiero się robi:
Peron 3a:
Wiata osłaniająca peron 3:
Tak samo jak w przypadku peronu 2 co był gotowy już w lutym konsekwentnie stosowane są świetlówki T5 w oświetleniu pod wiatą:
Wnętrze zabytkowego budynku w międzytorzu:
Jak widać oświetlenia wnętrza jest wykonane w technologii LED:
Peron 1, w lutym jak widać na zdjęciach z poprzedniej strony peron 1 był oświetlony OZPR 250:
Nowy budynek, jak widać na tablicy przyjazdów i odjazdów nie jest wymieniony peron 5 gdyż jak już mówiłem w chwili obecnej jest on całkowicie rozkopany i nieczynny:
Widok z poziomu -1 będącego też poziomem na którym jest tunel łączący wszystkie perony. Na tym poziomie wewnątrz nowego budynku znajdują się kasy biletowe. Widać schody ruchome prowadzące na poziom 0 gdzie jest wyjście z budynku bezpośrednio na przystanki autobusowe i tramwajowe:
Ja pamiętam jak wszystkie te oprawy miały założone śnieżnobiałe klosze ze ściętymi rogami. Wtedy wyglądało to fajnie i spełniało to co projektant zaplanował. Oprawy sprawiały wrażenie wtopionych w sufit. Płaszczyzna kloszy równała się z płaszczyzną sufitu. Później część kloszy połamali niefachowi monterzy przy wymianie świetlówek więc zdecydowano o demontażu wszystkich.