swietlik napisał(a):To jest pierwszy typ Strady OUS-250. W tej oprawie statecznik i TUZ jest przykręcony na płycie. Może ktoś wymieniając TUZa, nie odkręcał tej płyty tylko na chama wygiał ją żeby wykręcić starego TUZa i włożyć nowego. Po takim drastycznym zabiegu na pewno klapka nie będzie się do końca domykać
DocBrown napisał(a):swietlik napisał(a):To jest pierwszy typ Strady OUS-250. W tej oprawie statecznik i TUZ jest przykręcony na płycie. Może ktoś wymieniając TUZa, nie odkręcał tej płyty tylko na chama wygiał ją żeby wykręcić starego TUZa i włożyć nowego. Po takim drastycznym zabiegu na pewno klapka nie będzie się do końca domykać
Jak ktoś odgina płytę, żeby wymienić zapłonnik to pokazuje tylko jaki to on jest wykwalifikowany elektryk![]()
Wyjęcie tej płyty to nie jest problem, starczy poluzować śruby, przesunąć ją i już jest nasza
swietlik napisał(a):To jest pierwszy typ Strady OUS-250. W tej oprawie statecznik i TUZ jest przykręcony na płycie. Może ktoś wymieniając TUZa, nie odkręcał tej płyty tylko na chama wygiał ją żeby wykręcić starego TUZa i włożyć nowego. Po takim drastycznym zabiegu na pewno klapka nie będzie się do końca domykać
DocBrown napisał(a):To pewnie czyjaś radosna twórczość, bo moja Strada też ma kilka dziurek w klapce (i to nie od rdzy, bo oprawa nie ma jej ani grama).
Powrót do Zewnętrzne oprawy żarowe i wyładowcze
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości