Strona 2 z 2

Re: Dławik BSN 70L427 ITS i zapłonnik SN 58

PostNapisane: 6 sierpnia 2008, 23:33
przez Michal
DocBrown napisał(a):Jeszcze jedno (wiem, że to może głupie pytanie) wymieniając numery zacisków dławika i zapłonnika masz na myśli zapłonnik i dławik skierowany zaciskami w moją stronę (w dół) czy odwrotnie (w górę) ?

Patrz na schemat na stateczniku ze zdjęcia i czytaj mój opis ;) Nie ma głupich pytań,są tylko głupie odpowiedzi :D

Re: Dławik BSN 70L427 ITS i zapłonnik SN 58

PostNapisane: 7 sierpnia 2008, 10:37
przez DocBrown
No niestety mimo dość dokładnego opisu coś mi jeszcze nie pasuje, wrzucam foto mojego dławika, narysowałem też jak to połączyłem i niech ktoś to zweryfikuje i powie mi, czy tak jest dobrze OK ?

Obrazek
Obrazek

Re: Dławik BSN 70L427 ITS i zapłonnik SN 58

PostNapisane: 7 sierpnia 2008, 16:45
przez DocBrown
Zdecydowałem się to podłączyć przez bezpiecznik B5A tak jak to narysowałem i nie zadziałało, bezpiecznik nie wyskoczył, ale nic nie zaczęło dymić, grzać się itp. Postanowiłem więc sprawdzić sam dławik podłączając go na różne sposoby wraz z układem zapłonowym IDS4,2 równierz przez bezpiecznik B5A i zamiast WLS70 dałem WLS400 bo 400tkę zdecydowanie trudniej ubić mając w obwodzie bezpiecznik 5A, w końcu udało mi się odnaleźć właściwe zaciski dławika i uruchomiłem WLSa za pomocą IDSa, a później także za pomocą zapłonnika tlącego od świetlówek :mrgreen:
Ciekaw jestem mimo to, czy ten ignitor SN58 jest sprawny i ponawiam moją prośbę o zweryfikowanie i ewentualne poprawienie mojego rysunku z schematem połączeń.

Re: Dławik BSN 70L427 ITS i zapłonnik SN 58

PostNapisane: 7 sierpnia 2008, 18:50
przez KaszeL
Zerknąłem na mój układ. Poprawnie masz podłączone przewodu czarny i szary. Natomiast niebieski i czerwony po stronie zapłonnika są zamienione miejscami. W moim układzie jest co prawda zapłonnik SN57, ale z tego co wiem to one różnią się tylko mocą. Zerknij na schemat na zapłonniku. Wyraźnie widać, że górny odczep powinien być połączony do końca uzwojenia dławika, natomiast dolny powinien być zasilany.

Re: Dławik BSN 70L427 ITS i zapłonnik SN 58

PostNapisane: 7 sierpnia 2008, 19:07
przez DocBrown
Dzięki za podpowiedź KaszeL, zaraz zamienie je miejscami i spróbuje jeszcze raz, może tym razem zadziała :)

Re: Dławik BSN 70L427 ITS i zapłonnik SN 58

PostNapisane: 7 sierpnia 2008, 19:09
przez Michal
KaszeL napisał(a):Zerknąłem na mój układ. Poprawnie masz podłączone przewodu czarny i szary. Natomiast niebieski i czerwony po stronie zapłonnika są zamienione miejscami. W moim układzie jest co prawda zapłonnik SN57, ale z tego co wiem to one różnią się tylko mocą. Zerknij na schemat na zapłonniku. Wyraźnie widać, że górny odczep powinien być połączony do końca uzwojenia dławika, natomiast dolny powinien być zasilany.

KaszeL ma rację ,zamień miejscami na zapłonniku niebieski i czerwony-powinno zadziałać.

Re: Dławik BSN 70L427 ITS i zapłonnik SN 58

PostNapisane: 7 sierpnia 2008, 19:23
przez DocBrown
Zamieniłem i zadziałało od razu, dzięki wszystkim za pomoc :)