Oprawy oświetleniowe w grach komputerowych

Dyskusja na tematy dowolne

Re: Oprawy oświetleniowe w grach komputerowych

Postprzez Luk » 18 sierpnia 2009, 15:39

Świecący reflektor w FIFA 09 i oprawy oświetleniowe w Sega Rally
Załączniki
333.JPG
333.JPG (35.52 KiB) Przeglądane 2140 razy
444.JPG
444.JPG (33.64 KiB) Przeglądane 2140 razy
Pozdrawiam, Łukasz
Avatar użytkownika
Luk
 
Posty: 5942
Zdjęcia: 765
Dołączył(a): 8 kwietnia 2008, 14:42
Lokalizacja: Gliwice

Re: Oprawy oświetleniowe w grach komputerowych

Postprzez Utilizer » 19 sierpnia 2009, 16:21

Oprawy w grze Left 4 Dead.
zdjęcia niedostępne
Ostatnio edytowano 30 marca 2013, 17:14 przez Utilizer, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Utilizer
 
Posty: 6575
Zdjęcia: 2797
Dołączył(a): 27 czerwca 2009, 19:39

Re: Oprawy oświetleniowe w grach komputerowych

Postprzez set » 30 sierpnia 2009, 19:04

Trochę klasyki z najnowszego Wolfensteina :D


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
set
 
Posty: 88
Zdjęcia: 101
Dołączył(a): 28 lipca 2009, 15:41
Lokalizacja: Włodawa

Re: Oprawy oświetleniowe w grach komputerowych

Postprzez swietlik » 30 sierpnia 2009, 20:14

Można strzelać do tych lamp :P :?:
Zakład Energetyczny Poznań
Rejon Najwyższych Napięć
Avatar użytkownika
swietlik
 
Posty: 3012
Zdjęcia: 83
Dołączył(a): 4 czerwca 2007, 14:04
Lokalizacja: Poznań

Re: Oprawy oświetleniowe w grach komputerowych

Postprzez Utilizer » 30 sierpnia 2009, 21:50

w większości gier lampy są kuloodporne i po serii pocisków nadal swiecą
Avatar użytkownika
Utilizer
 
Posty: 6575
Zdjęcia: 2797
Dołączył(a): 27 czerwca 2009, 19:39

Re: Oprawy oświetleniowe w grach komputerowych

Postprzez set » 31 sierpnia 2009, 10:42

Strzelać można, tylko że nie przyniesie to żadnego rezultatu ;) Obecnie przemysł gier komputerowych drepcze w miejscu, natomiast w niektórych aspektach nawet się cofa (patrz pewne tytuły cRPG, gdzie coraz mniej RPG a coraz więcej akcji). Od roku 2004/2005, czyli od czasów Doom 3/ Half- Life 2 nie wymyślono praktycznie niczego nowego. Moim zdaniem winna jest pogłębiająca się dominacja konsol na rynku gier. Obecnie gry robi się niemal wyłącznie pod konsole, które mają z góry ograniczone możliwości, a następnie konwertuje na PC. Może niektórzy z was pamiętają jak biednie wyglądała konwersja Half- Life 2 (gry stworzonej pod PeCeta) na pierwszego Xboxa w schyłkowym okresie tej konsoli ;) Obecnie gracze komputerowi paradoksalnie muszą czekać na pojawienie się kolejnej generacji konsol. Rok 1998 był to rok przełomowy, akceleratory VooDoo zaczęły trafiać pod strzechy, natomiast twórcy gier skrzętnie wykorzystywali ich moc, wtedy to komputer był główną maszyną służącą do elektronicznej rozrywki. Gdyby rozwój gier przebiegał od 1998 r. w postępie dajmy na to arytmetycznym dzisiaj niszczenie źródeł światła byłoby czymś normalnym. Ale obecny stan ma też swoje dobre strony, mój ulepszony 2 lata temu komputer z GF 8800 GT na pokładzie uciągnie płynnie każdą nową grę (dlatego że gierka robiona docelowo pod konsole, uwzględniając marne i sztywne możliwości konsol korzysta z silnika graficznego sprzed kilku lat) :D
Avatar użytkownika
set
 
Posty: 88
Zdjęcia: 101
Dołączył(a): 28 lipca 2009, 15:41
Lokalizacja: Włodawa

Re: Oprawy oświetleniowe w grach komputerowych

Postprzez Whites86 » 31 sierpnia 2009, 12:21

gralem kiedys w shadowmana ta gra jest chyba z 1999r lub 2000 niepamietam tam dalo w wiekszosci misji strzelac do lamp i je gaśic ;)
I spojrzał Pan na to wszystko i poszedł w.... gdzieś tam
Avatar użytkownika
Whites86
 
Posty: 19220
Zdjęcia: 5404
Dołączył(a): 12 marca 2008, 23:18

Re: Oprawy oświetleniowe w grach komputerowych

Postprzez Utilizer » 31 sierpnia 2009, 13:06

set, masz racje. Przełomem było też Farcry oraz F.E.A.R

A ostatnio jedyną grą która coś wniosła tylko pod względem grafiki jest Crysis. Mój komputer ma trochę problem z płynną animacją na max detalach
Avatar użytkownika
Utilizer
 
Posty: 6575
Zdjęcia: 2797
Dołączył(a): 27 czerwca 2009, 19:39

Re: Oprawy oświetleniowe w grach komputerowych

Postprzez set » 31 sierpnia 2009, 20:24

Whites86 napisał(a):gralem kiedys w shadowmana ta gra jest chyba z 1999r lub 2000 niepamietam tam dalo w wiekszosci misji strzelac do lamp i je gaśic ;)


O ile dobrze pamiętam niszczyć źródła światła można było również w grze Sin (1998), jednak nie powodowało to zmiany oświetlenia na planszy. Natomiast polska gra Pył (początek 1999) szła krok dalej, zniszczenie źródła światła skutkowało zaciemnieniem pomieszczenia. Było wiele innych gier które dawały tego typu możliwości. Dowodzi to jedynie postępującego regresu w tej dziedzinie.

Utilizer napisał(a):set, masz racje. Przełomem było też Farcry oraz F.E.A.R

A ostatnio jedyną grą która coś wniosła tylko pod względem grafiki jest Crysis. Mój komputer ma trochę problem z płynną animacją na max detalach


Crysis (wspaniała fotorealistyczna grafika), FEAR i FarCry niewątpliwie przyczyniły się do rozwoju komputerowej rozrywki (szczególnie jeżeli chodzi o gatunek FPS) jednak w żadnym wypadku nie można ich nazwać kamieniami milowymi. Obecna era została otwarta przez Dooma 3 (2004) i trwa do dnia dzisiejszego, czekając prawdopodobnie aż na rynku pojawi się nowa generacja konsol :)
Avatar użytkownika
set
 
Posty: 88
Zdjęcia: 101
Dołączył(a): 28 lipca 2009, 15:41
Lokalizacja: Włodawa

Re: Oprawy oświetleniowe w grach komputerowych

Postprzez Luk » 17 września 2009, 13:13

W grze Poldek Driver są najprawdziwsze OCP! Ale w końcu to polska gra, więc autorzy gry znali polskie oprawy

Obrazek

Nawet jak widac te oprawy są troszkę płaskie :lol:

Obrazek
Pozdrawiam, Łukasz
Avatar użytkownika
Luk
 
Posty: 5942
Zdjęcia: 765
Dołączył(a): 8 kwietnia 2008, 14:42
Lokalizacja: Gliwice

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Off-Topic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości