Moją pasją jak już wspominałem jest elektrotechnika i starsze modele Audi, ulubiony to właśnie 80B3
Mojego Audika mam już drugi rok, dostałem od ojca tak więc mam auto z pewnego źródła i wiem, że nie było nigdy katowane i zaniedbywane i posłuży mi długie lata pomimo, że w kwietniu miało 20 urodziny
Silnik podkręcam, bo te silniki chyba do tego są stworzone, nic nie wymieniałem póki co tylko podniosłem dawkę paliwa, ciśnienie doładowania z seryjnego 0,8 bar do 1,4 bar, usunąłem podkładkę pod Boost Pinem w LDA pompy wtryskowej i wywaliłem tłumik wstępny.
W przyszłości chce zmienić głowiczkę w pompie wtryskowej z ori 8mm na 10 albo i 11mm, zmienić turbo na np Garrett VNT GT20V i wtedy mogę dobić nawet 200KM, ale muszę uważać, żeby nie przesadzić, bo granica wytrzymałości dla wału korbowego to jakieś 300 Nm (chodzi o moment na niższych obrotach, bo na wyższych dużo więcej zniesie). Narazie z tego wszystkiego co mi potrzebne do tych modów mam tylko turbosprężarkę, teraz odkładam kasę na wzmocnienie dołu silnika i zakup porządnych wskaźników boost, EGT i temperatury oleju, warto to mieć jak się jeździ podkręconym Turbo Dieslem