Wasze zwierzaki

Dyskusja na tematy dowolne

Wasze zwierzaki

Postprzez slaweklampy » 4 września 2009, 08:10

Czy posiadacie zwierzęta w domu. Ja mam kota o imieniu Łatuchna, jej zdjęcie jest w avatarze.
Spieszmy się zbierać stare lampy i radia, tak szybko odchodzą.
Avatar użytkownika
slaweklampy
 
Posty: 5072
Zdjęcia: 1766
Dołączył(a): 2 września 2009, 06:43
Lokalizacja: Pęplin

Re: Wasze zwierzaki

Postprzez DocBrown » 4 września 2009, 09:44

Obrazek

Obrazek
DocBrown
 

Re: Wasze zwierzaki

Postprzez Jorgus » 4 września 2009, 11:22

Ten Tygrysek chyba lubi LRF' y :lol: :D
Avatar użytkownika
Jorgus
 
Posty: 1487
Zdjęcia: 0
Dołączył(a): 4 sierpnia 2009, 10:59

Re: Wasze zwierzaki

Postprzez DocBrown » 4 września 2009, 11:27

To zdjęcie sprzed miesiąca, LRF1000 jest położony pod kotem dla skali :)
DocBrown
 

Re: Wasze zwierzaki

Postprzez KaszeL » 4 września 2009, 11:38

Ten mały z LRF 1k jest zajebisty ;)
Uwaga zły, zły admin. W razie problemów szukaj pomocy u dobrego -> neon44
Avatar użytkownika
KaszeL
Site Admin
 
Posty: 7957
Zdjęcia: 534
Dołączył(a): 3 czerwca 2007, 14:57
Lokalizacja: Poznań

Re: Wasze zwierzaki

Postprzez Whites86 » 4 września 2009, 12:47

tez mam kota ;)
I spojrzał Pan na pracę Naszą... i był zadowolony, zapytał o nasze zarobki... usiadł i zapłakał
gg:3936856
Avatar użytkownika
Whites86
Site Admin
 
Posty: 18668
Zdjęcia: 5404
Dołączył(a): 12 marca 2008, 23:18
Lokalizacja: Tczew

Re: Wasze zwierzaki

Postprzez Edziu » 4 września 2009, 13:51

no widzę ze to jest trochę "kociaży", ja koty uwielbiam, wabi się Belcia, a koty mam w domu od kiedy pamiętam ;)

Obrazek
W poszukiwaniu miejsc gdzie występowały bądź występują duże kwiaty opraw oświetleniowych...
Avatar użytkownika
Edziu
 
Posty: 3086
Zdjęcia: 497
Dołączył(a): 24 września 2007, 09:38
Lokalizacja: Toruń

Re: Wasze zwierzaki

Postprzez neon44 » 4 września 2009, 14:56

ale fajny szylkretowy :mrgreen:
Fanatyk opraw ulicznych

Zrobiłem już 5564 zdjęcia opraw oświetleniowych
Avatar użytkownika
neon44
Site Admin
 
Posty: 10693
Zdjęcia: 62
Dołączył(a): 3 czerwca 2007, 14:57
Lokalizacja: Górny Śląsk

Re: Wasze zwierzaki

Postprzez mateusz » 4 września 2009, 19:34

OK ,to teraz moja kotka (8-latka) Również uwielbiam koty :D



Obrazek


Obrazek

Obrazek
Pozdrawiam ,
Avatar użytkownika
mateusz
 
Posty: 4614
Zdjęcia: 544
Dołączył(a): 4 czerwca 2007, 15:42
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Wasze zwierzaki

Postprzez Whites86 » 4 września 2009, 19:40

w takim razie też dam zdjęcia moich kotów ;)
najlepszy kot jakiego kiedykolwiek miałem:
umiał aportować, otwierac drzwi od pokoju łazienki itp (skaczac na klamkę) przybiegal na kazde zawolanie niestety poniósł śmierć w wieku 11 lat przez niekompetencje i nieodpowiedzialnosc weterynarza :evil: :evil: :evil: a mogl dozyc tej 20...
Obrazek

Obrazek

Obrazek

a oto moj nowy kot
niestety z nim mam pewne problemy, mimo ze wydaje sie fajny jest bardzo agresywny, zadko kiedy da sie go poglaskac ciągle gryzie i rzuca się na nogi...
Obrazek
lubi się kapać :D

Obrazek

Obrazek
I spojrzał Pan na pracę Naszą... i był zadowolony, zapytał o nasze zarobki... usiadł i zapłakał
gg:3936856
Avatar użytkownika
Whites86
Site Admin
 
Posty: 18668
Zdjęcia: 5404
Dołączył(a): 12 marca 2008, 23:18
Lokalizacja: Tczew

Następna strona

Powrót do Off-Topic

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości