ul. Lubelska. Po lewej stronie ulicy do 1999 r. była linia napowietrzna z Łyżkami ORZ 7 z pierścieniem, a po prawej stronie w 1989 r. wybudowano sieć kablową ze STRADAMI OUS 400
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-63469.html
Najdłuższa ulica miasta łącząca 2 dzielnice- ul. Urzędowska. Do 1998 r. wisiały tu OUR 125 na podwójnych wysięgnikach. Na 200 m tej ulicy zostawiono podwójne wysięgniki i na części oświetlającej drogę założono STRADY, a na części oświetlającej chodnik OUR 125 poprostu wyłączono.
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-209495.html
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-95838.html
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-117508.html
Rondo Narutowicza. Są tu STRADY OUS 250, do 1998 r. OURW 2x250, za drzewami wyłanie się ŁYŻKA świecąca do dziś

http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-202605.html
Jedyna uchowana ORZ 6 w Kraśniku na obiektach przemysłowych
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-100675.html
ul. Lubelska
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-214445.html
ul. Kolejowa. Nowiutkie wtedy, w końcu 2006 r. słupy z SGS-ami 203
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-150539.html
Jedyne w Kraśniku OURW 250-1 na zajezdni MPK
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-91572.html
OURW 2x250 na zajezdni
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-216667.html
KWADRATÓWKA wymieniona z OURW 2x250 a tam dalej STRADA z 1999 r.
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-213679.html
No i nareszcie zdjęcie z Kraśnickiej ulicy KWADRATÓWEK- Al. Niepodległości. Z pocztówek z lat 70-tych widać tę ulicę z ORZ 6
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-217910.html
ul. Krasińskiego
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-140770.html
Al. Niepodległości SL-100 z 2000 r.
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/2-218392.html