No ciężko mi powiedzieć

ale jak pamiętam to trafo na podwoziu stało ok. 1-2 miesiące jak pamiętam. Okoliczności usterki nieznam niestety. Mogę siè domyślać. Jak wiesz budowali w tym okresie Metropolitan Park a ten to ma zapotrzebowanie na moc

. W tym celu wyłączyli stację przy Balcera 1 na rogu, i obciążenie przerzucili właśnie na tą spaloną stację....Stacja przy Balcera była odstawiona od SN bo miała kompleksowy remont - cały środek, rozdzielnice, trafo są nowe. Trafo suche takie czerwone żywiczne - bardzo głośne. Do tego doszły dwa wentylatory. Ogółem stacja jak nowa. PRAWDOPODOBNIE dołożyli do komory SN drugie trafo

bo widziałem oba wstawione. Rozwiązanie ciekawe i nietypowe dosyć. Ale Balcera 1 i Metropolitan i kawałek LSM ma zapotrzebowanie na moc

...Widocznie coś się nie zgrało i bie wytrzymało bądź ktoś popełnił błąd. Sytuacja ciekawa mimo wszystko. Głównie z tym drugim trafem w komorze SN
