
swietlik napisał(a):Były też starsze rozwiązania. Izolator-bezpiecznik napowietrzny... trzymam teraz w rękuMoże fotkę cykne...
Michal napisał(a):swietlik napisał(a):Były też starsze rozwiązania. Izolator-bezpiecznik napowietrzny... trzymam teraz w rękuMoże fotkę cykne...
Dawaj fotki,to też jest BNu.
Michal napisał(a):BNu Swietlika to były najlepsze zabezpieczenia.Tradycyjną główkę z wkładką można bylo bez problemu wykręcić ,a w tych nowszych po ok.10 latach korodują sprężyny i po wyjęciu i wymianie wkladki włożenie z powrotem jest bardzo trudne,a nawet niemożliwe.Dlatego najlepiej w nowym BNu przed montażem nasmarować blaszki i sprężyny,a po przykręceniu przewodów również zaciski.
cieszyn napisał(a):Michal napisał(a):BNu Swietlika to były najlepsze zabezpieczenia.Tradycyjną główkę z wkładką można bylo bez problemu wykręcić ,a w tych nowszych po ok.10 latach korodują sprężyny i po wyjęciu i wymianie wkladki włożenie z powrotem jest bardzo trudne,a nawet niemożliwe.Dlatego najlepiej w nowym BNu przed montażem nasmarować blaszki i sprężyny,a po przykręceniu przewodów również zaciski.
To dowodzi, że nasz rozwój zamienia się w cofanie się wstecz
A czym się to smaruje? Kiedyś widziałem, jak chłopaki z ZE nasmarowali styki w Złączu Kablowym takim niebieskim smarem. To jak to jest, ten smar przewodzi prąd? Bo jak nie, to zaizoluje styki i prąd nie popłynie
cieszyn napisał(a):cieszyn napisał(a):Michal napisał(a):BNu Swietlika to były najlepsze zabezpieczenia.Tradycyjną główkę z wkładką można bylo bez problemu wykręcić ,a w tych nowszych po ok.10 latach korodują sprężyny i po wyjęciu i wymianie wkladki włożenie z powrotem jest bardzo trudne,a nawet niemożliwe.Dlatego najlepiej w nowym BNu przed montażem nasmarować blaszki i sprężyny,a po przykręceniu przewodów również zaciski.
To dowodzi, że nasz rozwój zamienia się w cofanie się wstecz
A czym się to smaruje? Kiedyś widziałem, jak chłopaki z ZE nasmarowali styki w Złączu Kablowym takim niebieskim smarem. To jak to jest, ten smar przewodzi prąd? Bo jak nie, to zaizoluje styki i prąd nie popłynie
Taki smar by się chyba nadawał też na styki w aku w aucie ?
Powrót do Osprzęt elektroenergetyczny
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości