Fotka 1 i 6 - sygnał "stój"
Fotka 2 - jazda z prędkością 60 km/h a dalej z najwyższą dopuszczalną (najczęściej po minięciu wszystkich rozjazdów).
Fotka 3- jazda manewrowa dozwolona.
Fotka 4 i 5 - jazda z prędkością 40 km/h a dalej z najwyższą dopuszczalną.
Fotka 7 i 8 - jazda manewrowa dozwolona.
Fotka 9 - jazda manewrowa zabroniona.
Fotka 10 - jazda z najwyższą dopuszczalną prędkością. Jeżeli na szlaku jest samoczynna blokada liniowa (w skrócie SBL) to sygnał ten oznacza również, że dwa odstępy blokowe są wolne.
Fotka 11 - sygnał "stój". Dalszy semafor odnosi się do sąsiedniego toru widzianego po prawej stronie, o czym informuje wskaźnik W15 (czarny trójkąt na białym tle).
Fotka 12 i 13 - jazda z najwyższą dopuszczalną prędkością, następny semafor wskazuje sygnał "stój".
Fotka 14 - jazda z prędkością 40 km/h, dalej z najwyższą dopuszczalną. Wjazd na tor niewłaściwy.
Fotka 15 i 16 - jazda z prędkością 40 km/h, następny semafor nadaje sygnał "stój".
Fotka 17 - powtarzacz - semafor nadaje sygnał "jazda z najwyższą dopuszczalną prędkością".
Fotka 18 - powtarzacz - semafor nadaje sygnał "stój".
Fotka 19 - jazda z prędkością 60 km/h, a dalej z najwyższą dopuszczalną prędkością.
Fotka 20 i 21 - powtarzacz - semafor nadaje sygnał "jazda z najwyższą dopuszczalną prędkością".
Poniżej na fotce widać żuraw wodny, który w czasach świetności służył do tankowania w wodę parowozów. A na nim latarenka sygnalizacyjna.

Latarnia sygnalizacyjna była umocowana na sztywno do ramienia żurawia. Kiedy ramię ustawione było w poprzek toru widoczna była ciemna kresa na tle białego koła.
W starej instrukcji sygnalizacji sygnał ten miał nazwę Z1 i informował że: "Stój. Przejazd zabroniony.". W aktualnie obowiązującej instrukcji Ie-1 ten sygnał już nie występuje, co nie dziwi, bo w Polsce pozostały czynne raptem tylko 2 żurawie wodne
