


Oj chyba wymiana lampy w Lunie porównując ze Stradą nie należy do przyjemności

W Stradzie wystarczy odpiąć 2 zawiasy klosza a w Lunie to wszystko skomplikowane i niezbyt wygodnie... No śmiesznie wygląda ta dziura


Paweł napisał(a):Rewelacyjne, niezwykłe, wspaniałe zdjęcia Michałku![]()
![]()
![]()
Oj chyba wymiana lampy w Lunie porównując ze Stradą nie należy do przyjemności![]()
W Stradzie wystarczy odpiąć 2 zawiasy klosza a w Lunie to wszystko skomplikowane i niezbyt wygodnie... No śmiesznie wygląda ta dziuraWszystko niby szczelne a i tak widać w środku brudne ślady po wodzie która tam się dostała
No i żeby to wyczyścić trzeba by było poodkręcać te wszystkie śróbki....
FOX napisał(a):to w takim razie jaka oprawa jest najłatwiejsza a jaka najtrudniejsza w serwisie?
DocBrown napisał(a):metis trudny w serwisowaniu ?
Przecież on ma komorę lampową identyko jak w stradzie OUS400
Michal napisał(a):FOX napisał(a):to w takim razie jaka oprawa jest najłatwiejsza a jaka najtrudniejsza w serwisie?
O,na ten temat to można pisać i pisać.Trudno powiedzieć,ale najłatwiejsze w serwisie są oprawy które można obsługiwać bez użycia narzędzi,np,SGS 203,Trafic,Selenium,Strady,Malaga też nie jest taka zła .Najgorsze w obsłudze to pierwsze wersje Strady,ORZ 6,7(wersja 1)jeżeli chodzi o wymianę stateczników,już wcześniej wspomniane Luny,Metisy,no i bardzo stare oprawy typu np.ORZ 1 ,ORZ 10(ze względu na zaawansowaną korozję i zużycie)
Whites86 napisał(a):DocBrown napisał(a):metis trudny w serwisowaniu ?
Przecież on ma komorę lampową identyko jak w stradzie OUS400
pewnie chodzi o komore osprzetu
Powrót do Konserwacja, modernizacja i budowa oświetlenia zewnętrznego
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości