przez amisiek » 12 grudnia 2011, 21:45
Ze względu na czas niezbędny do reanimacji, koszty przerwy w ruchu (bo tor trzeba zamknąć), koszty podnośnika itp, taniej niestety założyć nowe oprawy atestowane na PKP. Niestety będą z sodą, bo PKP jakoś nie rozumie potrzeby związanej z białym światłem.
Co do modernizacji, najbliższe by były OURW250, ale niestety wymagają lamp eliptycznych pokrywanych (co najmniej 100zł sztuka za HQI-E 250W), do tego zapłonnik (około 30zł sztuka), czasami wymiana klosza, uszczelki itp, razem daje to średnio 200zł plus koszty podnośnika. Chyba jednak taniej założyć nową oprawę, bo operacja trwa o wiele krócej. Najszybsze by było obsadzenie lamp z mieszaniną Penninga, ale są one kapryśne i często padają, więc zupełnie nie nadają się do PKP.
Chyba, że się mylę, ale doświadczenia Michała związane z modernizacją bodajże kwadratówek do MH jednoznacznie pokazały, że to jest mało opłacalne.
Lubię dobre światło.