Czy to tylko sprawka zawartosci ksenonu w bance w samochodowych HIDach?
HID jest metalohalogenem który się bardzo konkretnie nagrzewa podczas pracy.
Ale chyba nie bardziej niż halogen? (35W vs. 55W)
HID jest metalohalogenem który się bardzo konkretnie nagrzewa podczas pracy.
amisiek napisał(a):Jak kupisz rozsądne rzeczy czyli nie allegrohidy ale Osram Xenarc H4 w barwie 4200, masz autopoziomowanie (ja mam) i spryskiwacze, to się nie czepiają. Dwie ważne sprawy - nie może świecić po oczach z boku (H4 mają wiązkę z boku, HIDy jej mieć nie mogą) i nie może być to 6000K ale poczciwe 4200. To świeci jak mocny halogen i specjalnie się nie wyróżnia. Wg mnie najważniejszym problemem jest precyzja osadzenia lampy w oprawie. 2 mm przesunięcia powoduje rozjechanie ogniska i odcięcia. Przynajmniej w moim samochodzie tak jest.
Doc, wiesz, że na Wiejski Tuning dzisiaj znowu coś wrzuciłem?
Jakby dotykała, to może pęknąć od różnicy temperatur. HID jest metalohalogenem który się bardzo konkretnie nagrzewa podczas pracy.
Powrót do Oświetlenie w motoryzacji
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości