Dotychczas przedstawiałem wnętrza samych pojazdów kolejowych, a mam do przedstawienia również fotki w stylu tych prezentowanych przez innych czyli zdjęcia reflektorów, najpierw zmodernizowana EN71 SKMki czyli asynchroniczna EN71-045:


Wagon 158A charakterystyczny z powodu posiadania przejścia uszczelnionego typu SIG (należy zwrócić na to uwagę, bo jest różnica między przejściem uszczelnionym, a ciśnieniowo szczelnym występującym w nierozłączalnych EZT) zamiast zwykłych wałków gumowych:


ST45 czyli zmodernizowana SU45, obecnie wiele pojazdów ma czerwone diody jako sygnały końca pociągu, ale nie przebijają się białe diody jako oświetlenie czołowe, co przy jednoczesnym umiłowaniu halogenów pokazuje specyficzne preferencje polskiego Urzędu Transportu Kolejowego w stosunku do zagranicznych analogicznych instytucji, przykładowo W Czechach, Słowacji i Wielkiej Brytanii nie obawiają się stosowania oświetlenia diodowego jako oświetlenia czołowego. W EU07A pierwotnie było właśnie czołowe oświetlenie diodowe, ale uznano, że diody dają zbyt mały strumień świetlny i dlatego zastąpiono je halogenami:

Niemieckiej produkcji Duńczyki polonizowane w Polsce przed służbą w polskim oddziale Arrivy:


W niektórych zmodernizowanych przez Fablok Gagarinach zastosowano oświetlenie w całości oparte na halogenach:
