Obecnie jedyną szansą na spotkanie Bipy będą w wakacje pociągi Chojnice-Gdynia-Hel (2 zespoły). Jeszcze niedawno klasyczne Bipy jeździły w Rumunii lecz nie wiem czy nadal jeżdżą, aczkolwiek cały czas można tam spotkać egzemplarze które przeszły głęboką modernizację do standardu IC (została im nadana nazwa TE Acvila).
Ja kiedyś jechałem Bonanzą 120A w 2008 kiedy jeszcze składy wagonowe kursowały na trasie Gdynia-Kościerzyna, był duży tłok i podróżowałem na stojąco koło WC, przy szafie elektrycznej do której drzwi były otwarte, obserwowałem jak po osiągnięciu pewnej prędkości zapalała się kontrolka "Praca prądnicy". W 2011 miałem okazję wyruszyć składem złożonym z Bonanz o 5:30 z Piszu, egzemplarz w którym zająłem miejsce miał słabe akumulatory gdyż w czasie jazdy świetlówki świeciły pełną mocą, a w czasie postoju wyraźnie zmniejszały strumień świetlny i elektronika zaczynała piszczeć jak przy zużytej rurze.
Na helską Bonanzy są tak samo potrzebne jak Bipy, o ile Bipy będą latać z SU42, tak Bonanzy jako doczepy do Newagów SA137 i SA138 plus ewentualnie pojedyncza sztuka jako uzupełnienie Bipy. W jednej sztuce w kwietniu podczas naprawy odświeżono wnętrze, kanapy obito nowym materiałem, wymieniono okna na podwójne: