
Co nie zmienia faktu, że jeśli on w szkole pisze tak jak na forum, to powinien kiblować z polskiego

rtęciówka napisał(a):Pytanie retoryczne, odpowiedź jasna![]()
![]()
A może on ma coś innego, dysortografię na przykład? Bo to co tu wypisywał rzeczywiście świadczyło bardziej o skrajnym analfabetyzmie, niż o dysleksji
Tak na marginesie, nie chcę się czepiać, ale użycie słów skrajny analfabetyzm w odniesieniu do tegoż użytkownika kojarzy mi się z jakąś formą (wierzę, że nie zamierzoną, rtęciówka, tak?) obrażania artuleda. Któż z nas chciałby usłyszeć o sobie takie słowa? Chodzi o to, żebyśmy nie przesadzili z tym pastwieniem się nad artuledem![]()
![]()
![]()
![]()
rtęciówka napisał(a):Tak na marginesie, nie chcę się czepiać, ale użycie słów skrajny analfabetyzm w odniesieniu do tegoż użytkownika kojarzy mi się z jakąś formą (wierzę, że nie zamierzoną, rtęciówka, tak?) obrażania artuleda. Któż z nas chciałby usłyszeć o sobie takie słowa? Chodzi o to, żebyśmy nie przesadzili z tym pastwieniem się nad artuledem![]()
![]()
![]()
![]()
Tak, to była zamierzona forma jego obrażenia, ale nie po to żeby czerpać z tego satysfakcję, bądź się na nim wyładować. Może jak on teraz przeczyta ten temat (może kiedyś będzie miał taką możliwość) zrozumie że całe forum się z niego nabija i wreszcie postanowi coś z tym zrobić
chyba mnie to nie dotyczy, nigdy do artuleda z takim nastawieniem nie pisałem, jeśli inni się z niego nabijali, to tak czy tak nie jest to powód do dumy, więc nie uogólniaj za bardzo, hę?całe forum się z niego nabija
Edziu napisał(a):lampa123Blokując zakres możesz pozbawić też inne osoby dostępu do forum.
Kurcze ja też mam neostradę i pewnie wielu z nasw takim razie blokowanie IP nie było by dobrym pomysłem, więc nie było by (w razie czego) możliwe skuteczne sie pozbycie tego usera, A ostatniej szansy raczej nie polecacie, choć mam cichą nadzieję że usunięcie konta powinno być dla niego jakąś szkołą ale moge się mylic w tej kwestii.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości