
Pamiętaj, że woda ma wielokrotnie mniejszą gęstość niż olej
Lepkość a nie gęstość zresztą olej olejowi nie równy , do chłodzenia ja proponuje gaśnice śniegową

Pamiętaj, że woda ma wielokrotnie mniejszą gęstość niż olej
DocBrown napisał(a):Woda ma destrukcyjny wpływ na silniki, olej najprawdopodobniej nie. Skoro trafo jest suche to przeróbka na takie co pracuje w oleju zwiększyłaby troche jego moc i wtedy może by była ta obciążalność 20A, tylko ten nieszczęsny silnik komplikuje mocno sprawe
przez DocBrown » 19 listopada 2009, 23:29
No z trafem zanurzonym we wodzie jeszcze sie nie spotkałem
DocBrown napisał(a):Pamiętam, dlatego napisałem że pewnie większy opór by był.
Woda ma destrukcyjny wpływ na silniki, olej najprawdopodobniej nie. Skoro trafo jest suche to przeróbka na takie co pracuje w oleju zwiększyłaby troche jego moc i wtedy może by była ta obciążalność 20A, tylko ten nieszczęsny silnik komplikuje mocno sprawe
Gdyby go jakoś uszczelnić by olej nie mógł dostać się do środka problem by znikł.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość