Świeża porcja klasyków i nie tylko:
Gdynia:
u. Pomorska i ul. Zakopiańska, sodowe OURW, które oryginalnie zarówno były dwulampowe i jednolampowe, proszę się tych czterech Lun nie obawiać, one są od dłuższego czasu i nie słyszałem, żeby były plany wywalenia klasyków:






Zakątek dostępny od ulicy warszawskiej, ten budynek ma adres Nowogrodzka 16


Sąsiedni budynek to już Pomorska 27, proszę zwrócić uwagę na tę Stradę, wygląda z daleka na zwyczajną:

Bliższe oględziny ujawniają jednak, że ma się do czynienia z kolejną stradą metalohalogenkową:

u. Zjazdowa, sodowe OZPR:

W pobliżu jest parking z OURWami, od innych OURWów w okolicy różnią się tym, że w nich nadal jest rtęć, lampy są mocno zużyte, ale przynajmniej cześć z nich działa lub niedawno działała:



Sopot:
ul. Jana z Kolna, Boyeny oświetlające drogę do Zakładu Północnego PKP Energetyka SA, niestety soda:





Ten odległy budynek pośrodku kadru to podstacja energetyczna kolejowej sieci trakcyjnej, oświetlona jest przez SHZ 43 lub 44, te oprawy o ile na terenach kolejowych w innych rejonach Polski są popularne o tyle, w trójmieście i okolicach nie znam żadnych innych przypadków występowania tych opraw, fotek z bliska nie ma gdyż nie wiem jak podejść bliżej tego budynku, a ta droga widoczna to jest za bramą więc odpada.

Poznajecie?






Te strady za płotem mają wkręcone rtęciówki, zaś amerykańskie oprawy przed nim (oświetlają drogę dla pieszych) sodówki:



