Betoniaki z SHZ/Astra Road są na peronie PLK, peron SKM jest w całości pod wiatą. Jeśli chodzi o to, że powinno być coś stylizowanego to się zgadzam, we Wrocławiu jakoś się dało:
http://www.plk-sa.pl/uploads/pics/Lesni ... 2.12r_.jpgPodstawowa rzecz, że Sopot był robiony w ramach modernizacji linii E-65, a to jest inwestycja ogólnie robiona jak najtaniej, na odwal, bez patrzenia na stylistykę, poza betoniakami warto zwrócić na wieśniacki niebieski kolor podpór wiaty.
Z tych samych powodów kładkę w Orłowie oświetla soda, a w Gdyni Głównej zamiast ciągłej wiaty są dwie ze sporą przerwą, zaś między wiatą styczną do schodów wejściowych, a starą wiatą czekającą na odnowienie osłaniającą same schody (do tego o obrzydliwej stylistyce której odnowienie nie zmieni) też jest mała przerwa czyli bardzo konkretny kretynizm. Jeszcze jak było robienie peronów po kolei od 5 do 2, to na 5, 4 i 2 (5, 4 mieszanka 827 i 865, a 2 840) są rury T8, a na 3 T5.