Te oprawy to w Konstalach 105Na standard, w Konstalach są również na napięcie 36V (przetwornica główna ładuje baterie napięciem 40V), oprawy wizualnie identyczne tyle, że na napięcie 110V były jako oświetlenie przedziałów pasażerskich EW58 i oświetlenie kabin EN57-19xx i ED72, mam fotki takiego zastosowania w kabinie więc jak coś to mogę wrzucić.
Co do EN94 to pierwotnie były w nich inne oprawy:
http://kwrc1.cba.pl/displayimage.php?al ... play_media
Wagon 139A-Op (modernizacja w TS Opole):
Korytarz:
Wagon barowy 113A:
Żarówka oświetlająca tablicę elektryczną w wagonie tego typu:
Bonus w postaci schematu instalacji elektrycznej:
Wagon Henschel Z1B (2 klasa):
Oświetlenie wnętrza przedziału:
W przedsionku wejściowym przy drzwiach udało się upchać 2 grube rury :
Przed wejściem do korytarza równolegle do WC jest oprawa na 1 świetlówkę:
Inny egzemplarz wagonu tego typu:
Wagon Henschel Z1A (1 klasa):
W EN57 jest jeden komplet aparatury (przetwornica główna i oświetleniowa oraz sprężarka i baterie) na wszystkie 3 człony, a w EN71 (czteroczłon) jest jeden komplet na połowę pojazdu, dlatego w EN71 można jednocześnie uchwycić w akcji na jednym zdjęciu zarówno żarówki oświetlenia awaryjnego i świetlówki oświetlenia głównego: