Gdynia Wielki Kack, pozostałości po dawnej świętości jeszcze tymczasowo funkcjonujące do czasu wybudowania nowego przystanku paręset metrów tuż pod wiaduktem po którym biegnie ul. Wielkopolska:
Gdynia Orłowo, chociaż na peronie i na kładce nad torami zmodernizowano oświetlenie na sodę to dojście do kładki od ulicy Inżynierskiej jest nadal oświetlone rtęcią w OURW i ORZ-7 jak było od wielu lat. Na zdjęciach najpierw widać oprawę OURW 2250 w duecie z drugą nieświecącą która oświetla teren z budynkiem otoczony ogrodzeniem, sąsiadujący ze wspomnianym dojściem dla pieszych.
Warto zwrócić uwagę, że w tej OURW świecą obie lampy, zzieleniałe co prawda, lecz obie :
Drugi duet przy kładce, świeci tylko jedna lampa tylko w jednej z opraw, lecz jeszcze w dość dobrym stanie:
Dla porównania zdjęcie z 2012 roku gdy obie oprawy świeciły:
Wymiana na sodowe Selenium dokonała się w 2011 roku, obecnie peron SKM w ramach modernizacji jest cały przeorany i choć nie znam dokumentacji moderny, to przypuszczam, że zgodnie z duchem czasu pojawią się oprawy LED.
Świeże zdjęcia z Chyloni, modernizacja peronu SKM jest bliska ukończenia, jeszcze nie ma docelowego oświetlenia, więc oświetlenie stanowią tymczasowe halopaki. Jeśli chodzi o klasykę, to obecnie jest wyłącznie w zejściu do tunelu od strony pętli autobusowej plus od lat nieczynny OUR na elewacji:
Na pobliskim przejeździe kolejowym w ciągu ul. Puckiej zainstalowano oprawy LED: