Lampa napisał(a):Tomasz napisał(a):Rozmawiałem przed chwilą z Tomkiem i powiedział, że nie jest wcale na mnie zły, ani nie czuje się wystawiony na wiatr
OOO no proszę już do niego zadzwoniłeś, ciekawe dlaczego jak parę dni temu do Ciebie wydzwaniał w sprawie 125tek to nie oddzwoniłeś, a teraz nagle mogłeś.
Proponuję na tym zakończyć bo to tutaj nie jest istotne i zaśmieca temat...
Widzisz, ja odbieram telefon jak dzwonił Tomek i mam czystą kartę, natomiast Ty robisz z igły widły i robisz teraz ze mnie złego, chociaż Tomek tak nie uważa, ale to szczegół
Lampa napisał(a):A co do klosza w OUR125, to możesz sobie pisać czy będzie gorzej czy lepiej, nie ma to dla mnie żadnej wartości bo nie mierzyłeś tych dwóch przypadków, a na oko to wiesz....
Mi osobiście na oko bardziej pasowała wersja z kloszem tym bardziej że słupy na peronach nie są wysokie, z kloszem bardziej równomiernie oświetlało i nie było ciemnych miejsc między słupami, ale to tylko moje zdanie i na nim zakończę temat klosza tym bardziej że nie nie mam wystarczającej wiedzy w temacie zjawisk optycznych, Ty zapewne masz taką wiedzę skoro tak podskakujesz

Czy gdzieś napisałem że mam wiedzę z zaawansowanych zjawisk optycznych - nie - ale widzę po Twoim ostatnim poście, że jednak masz większą ode mnie wiedzę. Tomek sam mówił, że klosze warto by zdjąć, bo tam, gdzie ich nie było, Tomek mówił, że leżały pod słupami ramki i resztki kloszy. Powód czemu ich nie było - klipsy zjedzone przez rdzę, spadły pod wpływem ciężaru.
Utilizer napisał(a):Przepraszam że się wtracam między wódkę a zakąskę ale po co załatwiacie coś przez Młodego z którym jak widać różnie bywa?
Nie różnie bywa, to, że gość nie chciał podać danych to nie moja wina, na potwierdzenie wrzucam ponownie screen bo niektórzy jak widać wszystko wiedzą najlepiej


Konto użytkownika zablokowane przez administrację.