Klasyczne czechosłowackie tramwaje w Pradze, widok z zewnątrz na Tatrę T1 czyli oryginał który był bazą do stworzenia Konstala 13N:
Tył, światło pośrodku to pojedyncze światło stopu, a po bokach to są światła pozycyjne:
Model rozwojowy czyli Tatra T2, Praga ma trzy wozy tego typu, a regularnie się pojawiają egzemplarze 6003 i 6004 (egzemplarz 6002 rzadko wyjeżdża ze względu na posiadanie wędki), które do 2018 jeździły w Libercu z oświetleniem wnętrza przerobionym na świetlówkowe i gdy Praga odkupiła te wozy, to po zakupie przywróciła do stanu historycznego. Przy czym 6003 przywrócono do stanu jak z fabryki czyli pojedyncze światło z przodu i pojedyncze światło stopu na tyle, zaś 6004 wystylizowano na wygląd jaki w wyniku modernizacji wagony T2 miały w latach 80-tych. Wtedy przerabiano elektrykę na tożsamą z modelem T3, z przodu przerabiano oświetlenie na dwa światła i podobnie z tyłu na zestaw z typowymi światłami zespolonymi kierunek+wsteczny+stop/pozycje, które w Polsce można było spotkać w Ogórkach i Skodach 9Tr. Tu wagon 6003 z pojedynczym stopem:
Wagon 6004 w stanie jak z lat 80-tych:
Wnętrze, oświetlenie stanowią żarówki z gwintem E27 w konfiguracji piętnastu żarówek 40V 40W połączonych w szereg do zasilania 600V. Żarówki mają specjalną budowę z mostkiem wewnątrz bańki, gdy przepali się włókno to przepływający prąd zwiera mostek dzięki czemu nawet przy jednej przepalonej żarówce, pozostałe czternaście będzie świecić do czasu wymiany żarówki:
Lampka ostrzegawcza zamykania drzwi, świeci się razem z sygnałem dźwiękowym: