Z punktu widzenia osoby zajmującej się naprawą i konserwacją opraw bardzo trudno z pośród produkowanych w Polsce opraw wybrać taką bez wad.Każda ma coś.Na przykład:
-Kwadratówka:nieszczelne klosze,upalające się przewody przy oprawce i na listwie zaciskowej statecznika,awaryjne układy zapłonowe TUZ
-OURW 2250,400:upalające się przewody na oprawkach z powodu zbyt wysokiej temperatury wewnątrz
-Strada-starsze typy-nieszczelne klosze,awaryjne układy zapłonowe,wypalające się kostki łączące przykrywkę z osprzętem
-ORZ 6,7 żle spasowane elementy obudowy-ptasie gniazda w środku(głównie starsze wersje stalowe)
-ORZ 3kł-korytko-szybka korozja obudowy,utrudniona wymiana statecznika.
Według mnie najbardziej trwałymi oprawami są aluminiowe wersje opraw ORZ 6,7,ORZ 7-2.Są to oprawy otwarte,zwiększa się w nich także trwałość żródła światla-lepsze chłodzenie,ale też mają wadę-szybka korozja odbłyśnika...