

qba napisał(a):To znaczy żew na trasie toruńskiej kwadratówki na kwiatach nie wisiały od początku?
Michal napisał(a):Cieszyn,dzięki za świetne materialyNa pierwszym zdjęciu oprawy są montowane z podnośnika produkcji czechosłowackiej MP 27 zamontowanego na na podwoziu Tatry 148
cieszyn napisał(a):Kiedyś jak byłem dzieckiem, to widziałem ciężarówkę, która miała migacze opuszczane na bok w kształcie takich jakby lizaków długości ok. 20 cm.
One były tuż za oknem bocznym kabiny, opadały i świeciły lub też kilka razy opadały i się podnosiły, tego już nie pamiętam
Jakie było sterowanie , ręczne lub automatyczne - nie wiem
Kto o tym słyszał? lub widział?
neon44 napisał(a):super fotki, aż trudno uwierzyć, że w tamtych czasach ktoś focił oprawy
cieszyn napisał(a):A tu, widać na słupie latarnię okrągłą czy wielokątną ? Po lewej jest jej siostra, fajne są, nie ?
Ciekawe, do czego służyły? przecież obok jest pastorał, a na ulicy widać oprawy mocowane do elewacji.
Czy czasem te nieznane oprawy nie były po to, żeby oznakować np. przystanek dorożek? jakiś ważny element ulicy, ale jaki ?
Mannerheim napisał(a):cieszyn napisał(a):A tu, widać na słupie latarnię okrągłą czy wielokątną ? Po lewej jest jej siostra, fajne są, nie ?
Ciekawe, do czego służyły? przecież obok jest pastorał, a na ulicy widać oprawy mocowane do elewacji.
Czy czasem te nieznane oprawy nie były po to, żeby oznakować np. przystanek dorożek? jakiś ważny element ulicy, ale jaki ?
Zgadza się, tak oznaczane były warszawskie przystanki (wewnątrz znajdowało się kilka żarówek).
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości