DocBrown napisał(a):No widzisz, Ty cały czas jedziesz na OURa, że zły, słabo świeci, a to wina nie oprawy, a źródła światła
125 w trumnie też szału nie robi, nawet gorzej sobie radzi niż w OUR
niestety nie




DocBrown napisał(a):No widzisz, Ty cały czas jedziesz na OURa, że zły, słabo świeci, a to wina nie oprawy, a źródła światła
125 w trumnie też szału nie robi, nawet gorzej sobie radzi niż w OUR
oskard napisał(a):Właśnie, Ty Whites cały czas porównujesz ją z oprawami do oświetlania głównych ulic, a OUR to typowa oprawa do małych uliczek, albo na osiedlach, albo na wiejskich terenach obrzeżnych w miastach. Po to wymyślono łyżki i OUR 700, 1000 żeby główne ulice były odpowiednio naświetlone, a po to zrobiono OUR 125, żeby małe uliczki nie były prześwietlone, jak gdyby sie tamtymi je oświetliło. Po za tym, na prawdę, widziałem wiele OURów z zielonkawym LRFem (więc już nie nowym) gdzie klosz był czysty, i oświetlały przyzwoicie, pewnie, skrzyżowania tras by nie dały rady oświetlić, bo to oprawy świecące berdziej w miejsce, niż wokoło, i raczej na niższe słupy przeznaczone. Zresztą po to też sa różne wysokości słupów, żeby i słupy do typu ulicy dostosować. I na małych powinny być niskie, albo średnio-niskie, a na nich np. OUR, która na wąskie uliczki jest idealna
Ale z Tobą dyskutować sie nie da, dla Ciebie nawet małe uliczki muszą być oświetlone jak wielkie skrzyżowania, albo stacje benzynowe z oprawami z silnym MH![]()
...
Krew się we mnie gotuje jak czytam te skrajnie negatywne opinie o tej oprawie
Powrót do Zewnętrzne oprawy żarowe i wyładowcze
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości