

andrzejlisek napisał(a):Nie wiem, czy jest to możliwe, ale przyszedł mi do głowy pewien pomysł jeśli chodzi o montaż oprawy:
Producent oprawy przewidział łatwy montaż dławików i kondensatorów. Oprawę bez stateczników, bez kondensatorów i bez lamp montuje się na słupie, potem już dysponując podnośnikiem koszowym uzupełnia się oprawę.
Czy daszki przystanków autobusowych są z materiału zupełnie nieprzezroczystego, czy półprzezroczystego?
Ciekawe czy byłoby lepiej gdyby do oprawy wkręcić sodówki lub metalohalogenki (dostosowane do opraw rtęciowych lub po przerobieniu oprawy).
neon44 napisał(a):andrzejlisek napisał(a):Nie wiem, czy jest to możliwe, ale przyszedł mi do głowy pewien pomysł jeśli chodzi o montaż oprawy:
Producent oprawy przewidział łatwy montaż dławików i kondensatorów. Oprawę bez stateczników, bez kondensatorów i bez lamp montuje się na słupie, potem już dysponując podnośnikiem koszowym uzupełnia się oprawę.
Czy daszki przystanków autobusowych są z materiału zupełnie nieprzezroczystego, czy półprzezroczystego?
Ciekawe czy byłoby lepiej gdyby do oprawy wkręcić sodówki lub metalohalogenki (dostosowane do opraw rtęciowych lub po przerobieniu oprawy).
Daszki nie są przezroczyste a co do przerabiania oprawy to wątpię by się tego ktoś podjął gdyż byłoby to trudne z uwagi na wysokość na jakiej jest oprawa i jej najłagodniej mówiąc kiepski stan techniczny
KaszeL napisał(a):W sumie szkoda, że teraz nie robią już takich "potworków".
KaszeL napisał(a):Teraz jest tendencja do instalacji wielu źródeł mniejszej mocy.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości