Przystanek SKM Gdańsk Politechnika:
![Obrazek](http://fotki.lighting-gallery.pl/images/trojmiejski/2012-10-20/13158.jpeg)
Charakterystycznym elementem tego przystanku jest niezastosowanie zwykłych opraw 2x36W, lecz użycie opraw na jedną długą świetlówkę (to jest 58W czy więcej?):
![Obrazek](http://fotki.lighting-gallery.pl/images/trojmiejski/2012-10-20/13159.jpeg)
![Obrazek](http://fotki.lighting-gallery.pl/images/trojmiejski/2012-10-20/13160.jpeg)
Nad schodami jest ten sam model oprawy tyle, że 1x36W, w tunelu zaś Indale 1x36W:
![Obrazek](http://fotki.lighting-gallery.pl/images/trojmiejski/2012-10-20/13161.jpeg)
Część niezadaszoną oświetlają duety Selenium:
![Obrazek](http://fotki.lighting-gallery.pl/images/trojmiejski/2012-10-20/13162.jpeg)
![Obrazek](http://fotki.lighting-gallery.pl/images/trojmiejski/2012-10-20/13163.jpeg)
Instalacja świetlówek jest niezależna od Seleniumów i gdy rury gasną dosyć szybko po świcie, tak Selenium jeszcze sporo czasu dłużej świecą (zapewne włączane i wyłączane są przez czułą fotokomórkę, na przystanku Wzgórze św. Maksymiliana jest fotokomórka zawiadująca całością oświetlenia i jest ona tak czuła, że oświetlenie świeci się także za dnia gdy jest mocno pochmurno):
![Obrazek](http://fotki.lighting-gallery.pl/images/trojmiejski/2012-10-20/13164.jpeg)
![Obrazek](http://fotki.lighting-gallery.pl/images/trojmiejski/2012-10-20/13165.jpeg)
Ciekawostka przyrodnicza, wcześniej myślałem, że na przystanku Wzgórze i na peronie SKM stacji Sopot Główny zastosowano identyczne oprawy SBP LF8 Flu, lecz odkryłem, że te z Sopotu mają tradycyjny osprzęt czyli statecznik elektromagnetyczny i zapłonnik.
29 października rozpocznie się demontaż pozostałej części kładki w Orłowie z OUR 125.