
Problem jest właśnie na skrzyżowaniach, gdzie fazy ruchu są zmienne (czyli sygnalizacja nie działa w programie stałoczasowym). W Gdańsku liczniki stosowane są też w kilku przypadkach przy przejazdach tramwajowych - dzięki temu motorniczy z wyprzedzeniem ma informację, kiedy zamknąć drzwi na przystanku bądź ruszyć, żeby nie stać na światłach.trojmiejski napisał(a):W Trójmieście to jest raptem jeden przypadek, w innych miejscach działa system Tristar w którego przypadku podobno nie da się liczników zbytnio zastosować, jest gadanie, że system jest zbyt skomplikowany by zapewniał gwarancję wierności tego co licznik będzie wyświetlał.
Witeku napisał(a):Jest rozbieżność w interpretacji przepisów - np. w Warszawie Inżynier Ruchu nie dopuszcza instalacji liczników.
Powrót do Sygnalizacja i oznakowanie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości