Jako, że nastąpiło sporo zmian to udokumentowałem te zmiany, wpierw warto zwrócić uwagę na to, że OZPR na charakterystycznych słupach zniknęły:


Aktualnie zewnętrzne prace renowacyjne zabytkowego budynku dworca są od strony zakładu Pesy (strony tutaj widocznej) bardziej zaawansowane niż od strony przeciwnej. Tu jak widać starą nawierzchnię peronu usunięto, a zatem niedługo już zostanie zrobiona nowa, za to po przeciwnej stronie starej nawierzchni jeszcze nie ruszono. Taka sytuacja ma uzasadnienie jednak, gdyż nie dość, że peron 3 jest użytkowany sam w sobie to, podczas robót, żeby się dostać na pozostałe perony prócz peronu 1 (ten jest dostępny bezpośrednio z węzła przesiadkowego), trzeba po wysiadce z tramwaju lub autobusu iść kawałek za węzeł przesiadkowy w kierunku poczty, potem trzeba zejść do tunelu który prowadzi wyłącznie do krańcowej części peronu 3 i po nim iść wzdłuż do budynku dworca wewnątrz którego jest zejście do drugiego tunelu, tym razem łączącego pozostałe czynne perony prócz peronu 1. Przy okazji na zdjęciu widać Linki Pesy dla przewoźnika Oberpfalzbahn na jeździe testowej:

Po lewej omawiany peron 3, zdjęcie zrobione z peronu 2:

Peron 3a:

Peron 2 na chwilę obecną jest jedynym peronem którego renowacja została zakończona:


Widoczne powyżej zejście jest oświetlone świetlówkami wtopionymi w boczne płyty:


Zastosowano świetlówki T5

Widok na część niezadaszoną:





Na szczęście ktoś pomyślał i zastosowano metalohalogeny

:







Po wyburzeniu poprzedniego, przy węźle przesiadkowym buduje się właśnie nowy budynek dworca:

Widać szkielet wiat które będą osłaniać peron 1:

Nie zamknięto peronu 1 na czas budowy aczkolwiek znacznie go skrócono, użytkowana część wciąż jest oświetlona OZPR:


Dobrze widać lampę przez klosz:



Zdjęcia nocne, tu widok na część niedostępną dla podróżnych, szkoda, że nie zrobiłem zdjęć dziennych z tej perspektywy, aczkolwiek pamiętam, że te oprawy z zzieleniałą rtęcią to OUR-125:

Peron 2:






