Oświetlenie stanowią głównie OZS-150W, jest też kilka trumienek oraz co najfajniejsze metalowe ORZ-2.










































lumix26 napisał(a):ciekawe dlaczego te wszystkie oprawy klasyczne nie są czynne![]()
jacekk napisał(a):Co ciekawe, wydaje się że te LRF-y światła nie dają, ale pod latarnią jest w miarę jasno. Powodem tego chyba jest ostre światło sody które jest raczej skupione na asfalcie "dając po gałach" kiedy LRF raczej skuteczniej je rozprasza.
oskard napisał(a):Wniosek jeden - wszędzie powinno się stosować lampy z luminoforem - lepiej oświetlają i nie powodują aż tak wielkiego olśnienia, jak sodówy typowe.
oskard napisał(a):Ciekawe swoją drogą, czy na oczach pojawiają się jakieś "omamy" po dłuższym spojrzeniu na rtęć 1000W . Niby luminofor jest, ale ta moc...
Wniosek jeden - wszędzie powinno się stosować lampy z luminoforem
jacekk napisał(a):Osobiście "duszków" doświadczyłem z LRF-em 250W w mojej OURW 250. Ale nieporównywalnie łagodniejsze niż ze Strady OUS 400 która stałą obok. Tego OUS przerobię na OUR400![]()
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość