Niby racja, ale zobacz jak wiele różnego oświetlenia pomontowano wzdłuż linii kolejowych...Faktycznie, wzdłuż samych stricte torów to faktycznie nie ma sensu, ale istnieje coś takiego, jak węzeł kolejowy, a na nich sieć rozjazdów wraz z urządzeniami technicznymi, bocznice służące do różnych celów, także do kontroli ładunków, tam oświetlenie wydaje się niezbędne, także z szeroko pojętych względów bezpieczeństwa. Myślę,że w takich miejscach bardzej chodzi o dobrą widocznosć na ciągach komunikacyjnych między stojacymi składami, niż o oświetlenie samych torów.mateusz napisał(a):Nie chce robić off-topica ale ja osobiscie uważam ,że do oswietlenia samych torów to LRFy wystarczą ,tak na dobrą sprawę to nie widzę potrzeby oswietlania samych torów ,dworce ,perony , przejazdy kolejowe tak ale tory............
neon44 napisał(a):Whites86 masz racje ORZ-7 wersja 4, fajne foty
Whites86 napisał(a):neon44 napisał(a):Whites86 masz racje ORZ-7 wersja 4, fajne foty
w koncu sie nauczylem rozrózniac te wersje![]()
![]()
![]()
![]()
Whites86 napisał(a):neon44 napisał(a):Whites86 masz racje ORZ-7 wersja 4, fajne foty
w koncu sie nauczylem rozrózniac te wersje![]()
![]()
![]()
![]()
Powrót do Zewnętrzne oprawy żarowe i wyładowcze
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość