Nietypowe oświetlenie (a właściwie pozostałości) przejścia podziemnego pod torami ma stacji Brzeg Głogowski leżącej na linii kolejowej nr 273. Samo przejście pod torami na tej stacyjce, to unikat w skali kraju, bo sama stacja, pełniąca dziś rolę przystanku osobowego, jest jedynie stacją przelotową, na której zatrzymuje się raptem kilka pociągów osobowych. W dodatku pasażerów obsługuje wyłącznie peron przy torze nr 2. Torem nr 1 ze względu na zły stan i ograniczenia prędkości na tym odcinku jeżdżą wyłącznie
towary.
Oświetlenie przejścia stanowiły oprawy ORZ-7 i ORZ-7-2 oświetlające wyłącznie schody. Sam tunel nie posiadał własnego oświetlenia, ale nie było ono potrzebne, tunel jest krótki, więc ilość światła z tych opraw, jak domniemam, zapewniała wystarczającą ilość światła dla samego tunelu.





W stropie tunelu znajduje się świetlik, który za dnia dostarcza dodatkowego światła dziennego.
