zamierzasz może zrobić zdjęcia reflektorów wszystkim EU i ET , które zatrzymają się w Pelplinie?
przemyśl,czy warto, bo one w większości nie różnią się od siebie
toomm40 napisał(a):zamierzasz może zrobić zdjęcia reflektorów wszystkim EU i ET , które zatrzymają się w Pelplinie?
przemyśl,czy warto, bo one w większości nie różnią się od siebie
trojmiejski napisał(a):Przypuszczam, że rozwiązano to w taki sam sposób jak klosze w EN57, w końcu system oświetlenia w EW55 i EN57 skopiowano z NRDowskich EN56 (Görlitz), ten wagon restauracyjny to Bautzen, więc w praktyce to samo źródło, tak jak u nas Pafawag i Cegielski wiele pojazdów produkowały równolegle (były wyjątki jak EN57 produkowane tylko przez Pafawag, tak samo były piętrusy Görlitz gdy nie było piętrusów Bautzen). Z informacji do których można było dotrzeć, wynika, że instalacja świetlówkowa była zasilana przez przetwornicę wirową (w sumie w 1960 nie było jeszcze tranzystorów jakie później w latach 60-tych się pojawiły, więc innego sposobu zasilania niż przez przetwornicę wirową nie było),
Powrót do Oświetlenie w motoryzacji
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości