przez toomm40 » 5 maja 2017, 20:53
Nie, wpierw sprawę zawaliła fabryka lamp. Gdy zbyt długo nie otrzymałem paczek-zadzwoniłem i zgłosiłem brak towaru ku zdziwieniu działu handlowego. Po sprawdzeniu okazało się, że wysłano na zły adres, ale fabryka nie otrzymała też zwrotu tych paczek w międzyczasie. W związku z tym dział handlowy wysłał prośbę do Fedexa, aby przekierować paczkę na właściwy adres-i ...cisza, a było to tydzień temu w piątek.. dziś dzwoniłem tam ponownie, ale już nie do działu handlowego, tylko do sekretariatu, niestety nie połączono mnie z prezesem, a szkoda, bo chciałem mu postawić kolację i pół litra. Dostałem natomiast w odpowiedzi maila z działu handlowego, że czekają, aż firma określi się, kiedy dostarczy pod właściwy adres paczkę ...jakaś porażka, sam nie do końca to wszystko rozumiem.
TELAM - i wszystko jasne :D