








OUR 125



W uruchomieniu opraw pomógł kol WOS60
Luk napisał(a):Trochę zbyt kanciasta ta lampkaAle to nie Twoja wina, po prostu tak to już jest w komputerowych modelach. Przecież w grach komputerowych (zwłaszcza tych starszych) takie rzeczy jak koła lub kierownica też są kanciaste, z kilkunastoma bokami
WOS60 napisał(a):Luk napisał(a):Trochę zbyt kanciasta ta lampkaAle to nie Twoja wina, po prostu tak to już jest w komputerowych modelach. Przecież w grach komputerowych (zwłaszcza tych starszych) takie rzeczy jak koła lub kierownica też są kanciaste, z kilkunastoma bokami
Teoretycznie dałoby się zrobić model idealnie obły, ale czas potrzebny na wyrenderowanie takiego modelu zająłby kilka godzin, dlatego właśnie, tak jak napisałeś, stosuje się uproszczenia.
elek napisał(a):WOS60 napisał(a):Luk napisał(a):Trochę zbyt kanciasta ta lampkaAle to nie Twoja wina, po prostu tak to już jest w komputerowych modelach. Przecież w grach komputerowych (zwłaszcza tych starszych) takie rzeczy jak koła lub kierownica też są kanciaste, z kilkunastoma bokami
Teoretycznie dałoby się zrobić model idealnie obły, ale czas potrzebny na wyrenderowanie takiego modelu zająłby kilka godzin, dlatego właśnie, tak jak napisałeś, stosuje się uproszczenia.
Zmień renderer jak tak prosty model bez żadnych efektów tak długo ci renderuje, czas renderingu na dzisiejszym sprzęcie modelu takiej lampy bardzo dobrze wygładzonego z takimi efektami jak tu to max 30 s.
elek napisał(a):No to wybitnie gó...... ten renderer jak na taka ilość efektów zastosowanych i co z tego finalnie wyszło.
A 1500 elementów to jest nic, pracowałem na modelach z 20 milionami elementów i render trwał bardzo szybko.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości