OUKS340 napisał(a):Lampka napisał(a):Katoda zapewne już dawno przerwana. Ciekawe na jakim ukladzie pracuje bo większość statecznikow elektronicznych odłącza rure po przerwaniu katody gdy kondensator rezonansowy (zapłonowy) jest odcinany. W autobusach nieraz widywalem w ten sposob dzialajace zużyte rury, niektóre lubiły sobie czasem mignąć mocno od czasu do czasu.
W autobusach nadal stosowane są (były) przetwornice na dwóch tranzystorach i układzie RC. Bez żadnego układu scalonego.
Lampka napisał(a):OUKS340 napisał(a):Lampka napisał(a):Katoda zapewne już dawno przerwana. Ciekawe na jakim ukladzie pracuje bo większość statecznikow elektronicznych odłącza rure po przerwaniu katody gdy kondensator rezonansowy (zapłonowy) jest odcinany. W autobusach nieraz widywalem w ten sposob dzialajace zużyte rury, niektóre lubiły sobie czasem mignąć mocno od czasu do czasu.
W autobusach nadal stosowane są (były) przetwornice na dwóch tranzystorach i układzie RC. Bez żadnego układu scalonego.
Masz gdzieś schemat takiej przetwornicy?
OUKS340 napisał(a):Masz gdzieś schemat takiej przetwornicy?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości