Co Ty za bzdury wypisujesz człowieku ?
Adminów proszę o wybaczenie, bo wiem, że nie powinienem sie odzywać, ale aż sie mdło robi jak się coś takiego czyta

Diody LED nie mają sprawności lepszej od niskoprężnych lamp sodowych, ponieważ to właśnie one (niestety, bo mimo super sprawności dają wyjątkowo marnej jakości światło) mają najwyższą sprawność, której jak narazie nic nie przebiło i niestety nieprędko przebije.
Dwulampowa oprawa ma niższą sprawność ?? Co to za herezje, nic do sprawności nie ma ilość źródeł światła !!
Diody LED bardzo niska sprawność ?? Kolejna HEREZJA !! Diody LED mają dobrą sprawność, oczywiście mowa o diodach co najmniej hyperjasnych (obudowa jak zwykły kolorowy LED, tylko, że przezroczysta)
Jednoelementowa dioda LED o wieeelkiej mocy ??
Chyba śnisz

Coś takiego to może i powstanie, ale to za wiele, wiele, wieeeele lat, jak narazie mamy pojedyncze diody o mocy 5W i to już jest super wynik, takie coś stosuje sie w światłach do jazdy dziennej w wielu drogich i wypasionych samochodach (np VW Phaeton, Audi A8).
O oprawach chłodzonych wiatraczkami zapomnij, te elementy mają za niską niezawodność, aby mogły pracować w oprawach oświetlenia ulicznego, bo one muszą mieć jaknajwyższą niezawodność.
Chłodzenie diod cieczą to kolejna głupota by była, bo przecież ta ciecz musiałaby w układzie krążyć, a miniaturowe pompy również nie cieszą sie wielką niezawodnością, tak więc kolejna bzdura

Jako chłodzenie diod z powodzeniem wystarczy odpowiedniej wielkości radiator, i takie coś na pewno zastosują w oprawach z diodami LED dużej mocy, bo oprawa z diodami typu Super Flux (o ile takie są lub będą produkowane) z pewnością nie wymaga chłodzenia.
A skoro już o Super Fluxach wspomniałem, to podejrzewam, że jeśli by np przerobić na nie oprawę OUS400 wypełniając jej komorę lampową tymi diodami i w miejsce statecznika zapodać układ do ich zasilania, to oprawa świeciłaby niewiele gorzej (albo nawet lepiej, a już na pewno lepiej pod względem jakości światła) niż z ori lampą sodową.