bartek380V napisał(a):Osobiscie mialem taki przypadek ,odwrocilem stycznik do innej pozycji pracy i ucichl. Czesci mechaniczne byly wyjechane i tym razem to pomoglo.
Tu raczej chodzi o zdominowanie poleceniem słuzbowymCzasem trzeba sie pogodzic z tym ze ktos zdominuje kogos doswiadczeniem.
cieszyn napisał(a):Tu raczej chodzi o zdominowanie poleceniem słuzbowymCzasem trzeba sie pogodzic z tym ze ktos zdominuje kogos doswiadczeniem.Bo jeśli kierownik nie zwracał uwagę na skutki tej operacji, czyli wisi mu niezawodność urządzenia, to jakie tu doświadczenie? Żadne! Zrobił tak, zeby szybko się pozbyc problemu, merytoryka raczej była gdzieś daleko w tyle
Michal napisał(a):Jakie styki przekaźnika? Co za głupoty wypisujesz? Napisałem powyżej co sie dzieje jak sprawdza się oprawy poprzez zwarcie przewodu fazowego z oświetleniowym.Jak nie kumasz to ci jeszcze raz wytłumaczę.Napięcie poprzez przewód oświetleniowy cofa się poprzez bezpiecznik obwodu oświetleniowego na styk stycznika i to wszystko.Nic się nie stanie bo stycznik w SO jest otwarty.
bartek380V napisał(a):Michal napisał(a):Jakie styki przekaźnika? Co za głupoty wypisujesz? Napisałem powyżej co sie dzieje jak sprawdza się oprawy poprzez zwarcie przewodu fazowego z oświetleniowym.Jak nie kumasz to ci jeszcze raz wytłumaczę.Napięcie poprzez przewód oświetleniowy cofa się poprzez bezpiecznik obwodu oświetleniowego na styk stycznika i to wszystko.Nic się nie stanie bo stycznik w SO jest otwarty.
Nie kumam czym moja wypowiedz rozni sie od Twojej ? Wlasnie to wytlumaczylem jeszcze raz to ja nie kumam co napialem inaczej i co ci sie nie podoba w mojej wypowiedzi ? Merytoryka jest poprawna. Nieswiadomie powtorzylem to co napisales TY bo tresc jest ta sama . Wiem doskonale co jak dziala . Proste ze napiecie cofa sie na styki o ktorych pisze, co tu jest nie zrozumialego ? Przeciez powtorzylem to co napisalesSam piszesz o stykach a teraz pytasz sie jakie styki ? Stycznik jest otwarty i musi byc zabezpieczony przed przypadkowym zalaczeniem np. wyciagnieciem (zablokowaniem ) bezpiecznika ktory steruje stycznikiem i tak najczesciej ja robie . Mozna tez wyciagniac BMy na odejsciach i jest po sprawie. Nadmienilem tylko tyle co mogloby byc w stanie awaryjnym gdyby taki byl. W ogole nie rozumiem przyczyny tej calej dyskusji . Proste jak latarnia uliczna
amisiek napisał(a):Ja nie wiem, ja się nie znam, ja brytyjskich uprawnień nie posiadam, może tam po prostu wszystko jest inaczej?
Whites86 napisał(a):bartek380V napisał(a):Michal napisał(a):Jakie styki przekaźnika? Co za głupoty wypisujesz? Napisałem powyżej co sie dzieje jak sprawdza się oprawy poprzez zwarcie przewodu fazowego z oświetleniowym.Jak nie kumasz to ci jeszcze raz wytłumaczę.Napięcie poprzez przewód oświetleniowy cofa się poprzez bezpiecznik obwodu oświetleniowego na styk stycznika i to wszystko.Nic się nie stanie bo stycznik w SO jest otwarty.
Nie kumam czym moja wypowiedz rozni sie od Twojej ? Wlasnie to wytlumaczylem jeszcze raz to ja nie kumam co napialem inaczej i co ci sie nie podoba w mojej wypowiedzi ? Merytoryka jest poprawna. Nieswiadomie powtorzylem to co napisales TY bo tresc jest ta sama . Wiem doskonale co jak dziala . Proste ze napiecie cofa sie na styki o ktorych pisze, co tu jest nie zrozumialego ? Przeciez powtorzylem to co napisalesSam piszesz o stykach a teraz pytasz sie jakie styki ? Stycznik jest otwarty i musi byc zabezpieczony przed przypadkowym zalaczeniem np. wyciagnieciem (zablokowaniem ) bezpiecznika ktory steruje stycznikiem i tak najczesciej ja robie . Mozna tez wyciagniac BMy na odejsciach i jest po sprawie. Nadmienilem tylko tyle co mogloby byc w stanie awaryjnym gdyby taki byl. W ogole nie rozumiem przyczyny tej calej dyskusji . Proste jak latarnia uliczna
od kiedy to bezpiecznik steruje stycznikiem ?
bartek380V napisał(a):Whites86 napisał(a):od kiedy to bezpiecznik steruje stycznikiem ?
Mialem na mysli bezpiecznik odpowiedzialny za sterowanie stycznikiem
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości