
Jorgus napisał(a):hmm,jak by tak poró1wnać LRG250 z MIX250,to wychodzi,że LRF jest ekonomiczny.No ale takie porównanie LRF250 z WLS250...niestety,LRF przegrywa![]()
tak sobie myślę...producent podaje,że trwałość świetlówki kompaktowej wynosi 8000h.Kompakt kosztuje 8zł.Zwykły człowiek ją kupi,ponieważ jego zdaniem jest to oszczędność.Świetlówka po niedługim czasie- przyjmijmy,ze po 100h padnie.Człowiek zrobi kolejną wycieczkę do sklepu i zakupi nowego kompakta,zaś ten zużyty...istnieje duże ryzyko,że poleci poprostu do kosza.
Czy waszym zdaniem takie rozwiązanie ma sens?wg.mnie,nieani to oszczędność,ani to ochrona środowiska!Jedyna zaleta,to władowanie pieniędzy w czyjąś du&@!. Znając życie,ue za jakiś czas zakaże produkcji "rtęciowych żarówek energooszczędnych",ponieważ...ktoś uświadomi sobie,że tam są pary rtęci,a to jest szkodliwe.Jeśli tak się stanie,to będziemy zmuszeni kupować niewiem,jakieś LEDprodukty,które czasem są w dość kiepskie.Co ciekawe,postęp technologi ciągle idzie do przodu,jednak ja odnoszę jakieś dziwne wrażenie,że ta cała technologia cofa się wstecz.Te źródła światła,które jeszcze nie tak dawno były chętnie stosowane,one niby były kiepskie,ale porównując je do dzisiejszych,były bardzo dobrej jakości.Mówie tu zwłaszcza o Lampkach typu MIXF450,znam jedno miejsce,w którym ten właśnie MIX do niedawna świecił-MIX jest sprawny,tylko zasilanie ze względów oszczędnościowych zostało wyłączone,tj,poprostu wykręcono wkładkę Bi.Czy te obecnie produkowane MIXy są w stanie pracować przez dwa lata?odpowiedź jest oczywista-nie.A dlaczego?wiadomo.To cofanie się w technologi zaobserwowało jeszcze kilka osób,mieszkających w mojej okolicy.Jednak tutaj sprawa dotyczy już motoryzacji,a zwłaszcza silników Diezla oraz elektroniki stosowanej w samochodach.Sąsiad-który ma warsztat mechaniczny już sam od siebie wspominał,że te obecne silniki Diezla niby są nie do zajechania,jednak jego zdaniem,te ówczesne silniki diezla są dość awaryjne.Jak tak sąsiad mówi mi o tych awariach silnikach diezla,to każdorazowo odnoszę wrażenie,że producentowi nie opłaca się produkować silnika,który był by w stanie przejechać min.pół mil.km. ... .Drugi mój sąsiad dla odmiany jest elektrykiem samochodowym.On również jest zdania,że to,co robią teraz jest robione tylko po to,by zarobić,a dobro klienta odchodzi już na boczne plany.Ciekawe,co by sie stało,gdybym jakimś tam służbą doniósł,że producenci zawyżają jakoś swoich produktów,które w rzeczywistości są kiepskie?sprawa napewno ucichła by jeszcze przed tym,niż by się nagłośniła.
trojmiejski napisał(a):Niby drogi kompakt lepszy, ale w tym momencie się chcę zapytać, proszę o przykłady dobrych kompaktów (wiem, żeby sprawdzać jaki zapłon ma, ale wśród współczesnych nawet te z ciepłym szybko padają w porównaniu do starych). Bo jakoś słyszałem, że przykładowo Osramy, zarówno te za 12 zł i zarówno te za 24 zł tak samo się psują (aczkolwiek osobiście kupowałem tylko te tanie).
Whites86 napisał(a):zeby rozwiac wszelkie watpliwosci
Whites86 napisał(a):wszystkie 765 i 640 , reszta zostanie
Kondziu napisał(a):Whites86 napisał(a):wszystkie 765 i 640 , reszta zostanie
czyli barwa ciepła zostajea zimna dzienna i chłodno biał nie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości