
Myśle, że tutaj cena jest powodem, a nie wygląd.
DocBrown napisał(a):Przecież SL, to wizualnie takie samo ścierwo jak i ONYX
Myśle, że tutaj cena jest powodem, a nie wygląd.
Paweł napisał(a):elektryk, po co 100 jak 70W z lampą o podwyższonej skuteczności świetlnej jest rozwiązaniem optymalnym do oświetlenia ciągów pieszych.
amisiek, Twoje subiektywne wrażenia są obiektywneNa rozkopanym odcinku Modlińskiej gdzie budowany jest wielki kolektor ściekowy do Oczyszczalni Czajka po zdemontowaniu masztów z 4 x Ambasador i ustawieniu słupów stalowych ocynkowanych z 2 x Onyx 400W jest strasznie widno - szczególnie jasno zrobiło się na chodnikach. Oprawa jest w tej klasie cenowej co TrafficVision, Iridium, tańsza niż Siteco SR, droższa niż Acron 200
DocBrown napisał(a):Przecież SL, to wizualnie takie samo ścierwo jak i ONYX
Myśle, że tutaj cena jest powodem, a nie wygląd.
Michal napisał(a):DocBrown napisał(a):Przecież SL, to wizualnie takie samo ścierwo jak i ONYX
Myśle, że tutaj cena jest powodem, a nie wygląd.
Te idiotyczne posty stają się już poprostu nudne i wkurzajace,znamy już Twoje poglądy na temat tych opraw więc przestań się powtarzać.Robiłem niedawno projekt oświetlenia jednego obiektów z wykorzystaniem opraw Onyx do lamp MH 400 W i inwestorowi te oprawy bardzo się podobały.Uczestniczyłem także w seminariach organizowanych przez Schredera i uwierz mi,że te oprawy mimo,że są prawie rówieśniczkami naszej Strady - pod względem parametrów oświetleniowych jak i względem jakości są bardzo dobrze wykonane.
Powrót do Zewnętrzne oprawy żarowe i wyładowcze
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości